Welcome from Hell.

O mnie:

Moje zdjęcie
Othłan Ciemności.., Piekło.., Poland
Do wszystkiego podchodzę z pasją. Jestem bardzo skryty i tajemniczy. Na zewnątrz sprawiam wrażenie opanowanego i spokojnego, podczas gdy wewnątrz trawią mnie namiętności, pasje, pożądanie, intensywne emocje, które znajdują ujście w nagłych wybuchach i atakach. Mam skłonność do zagłębiania się w siebie. Trudno przeniknąć moje myśli, plany i zamierzenia. Jestem bardzo wytrzymały i zacięty. Dociekam ukryte przyczyny wszelkich działań ludzkich, również tych najbardziej odrażających. Pociągają mnie mroczne i ciemne strony duszy ludzkiej, a ich znajomość powoduje, że jestem nieufny wobec świata, a po ludziach spodziewam się najgorszego. Śmierć i destrukcja są dla mnie początkiem czegoś nowego, transformacją. Dążę do doświadczania śmierci i nieśmiertelności. W innych wzbudzam skrajne reakcje i intensywne uczucia albo miłości, albo nienawiści. Nigdy nie zapominam doznanych krzywd i zniewag. Mogę mieć skłonność do mściwości, złośliwości, sceptycyzmu.

piątek, 18 maja 2012

Z cyklu : Smutne wiersze... :(



Blisko śmierci
Żyję pośród ludzi.
Czasem świat mi się już nudzi,
Życie daje mi w kość,
Wprowadza mnie to w szał i złość,
Sięgam po ostre narzędzie,
Nacinam się nim prawie wszędzie.
Oczy same się zamykają,
Nikogo i nic nie poznają.
Widzę jasność wielką niby promienie słońca,
Czy doczekałem się życia mego końca?
Po co mnie trzymać na tym świecie?
Jestem niepotrzebny,
wyrzućcie mnie jak śmiecie!
Nagle, jasność zanika, co się dzieje?
Czemu ja dalej istnieję?