Welcome from Hell.

O mnie:

Moje zdjęcie
Othłan Ciemności.., Piekło.., Poland
Do wszystkiego podchodzę z pasją. Jestem bardzo skryty i tajemniczy. Na zewnątrz sprawiam wrażenie opanowanego i spokojnego, podczas gdy wewnątrz trawią mnie namiętności, pasje, pożądanie, intensywne emocje, które znajdują ujście w nagłych wybuchach i atakach. Mam skłonność do zagłębiania się w siebie. Trudno przeniknąć moje myśli, plany i zamierzenia. Jestem bardzo wytrzymały i zacięty. Dociekam ukryte przyczyny wszelkich działań ludzkich, również tych najbardziej odrażających. Pociągają mnie mroczne i ciemne strony duszy ludzkiej, a ich znajomość powoduje, że jestem nieufny wobec świata, a po ludziach spodziewam się najgorszego. Śmierć i destrukcja są dla mnie początkiem czegoś nowego, transformacją. Dążę do doświadczania śmierci i nieśmiertelności. W innych wzbudzam skrajne reakcje i intensywne uczucia albo miłości, albo nienawiści. Nigdy nie zapominam doznanych krzywd i zniewag. Mogę mieć skłonność do mściwości, złośliwości, sceptycyzmu.

poniedziałek, 2 lipca 2012

Pierwsza Książka.

Daje w wasze ręce I rozdział mojej książki która wkrótce może zostanie wydana.
Mam nadzieje ze się spodoba :)
Tytuł : Nick Erston - Czarny Wybraniec.
Nick Erston - Czarny Wybraniec
^Plik z książka wyżej do pobrania.^