Welcome from Hell.

O mnie:

Moje zdjęcie
Othłan Ciemności.., Piekło.., Poland
Do wszystkiego podchodzę z pasją. Jestem bardzo skryty i tajemniczy. Na zewnątrz sprawiam wrażenie opanowanego i spokojnego, podczas gdy wewnątrz trawią mnie namiętności, pasje, pożądanie, intensywne emocje, które znajdują ujście w nagłych wybuchach i atakach. Mam skłonność do zagłębiania się w siebie. Trudno przeniknąć moje myśli, plany i zamierzenia. Jestem bardzo wytrzymały i zacięty. Dociekam ukryte przyczyny wszelkich działań ludzkich, również tych najbardziej odrażających. Pociągają mnie mroczne i ciemne strony duszy ludzkiej, a ich znajomość powoduje, że jestem nieufny wobec świata, a po ludziach spodziewam się najgorszego. Śmierć i destrukcja są dla mnie początkiem czegoś nowego, transformacją. Dążę do doświadczania śmierci i nieśmiertelności. W innych wzbudzam skrajne reakcje i intensywne uczucia albo miłości, albo nienawiści. Nigdy nie zapominam doznanych krzywd i zniewag. Mogę mieć skłonność do mściwości, złośliwości, sceptycyzmu.

sobota, 14 lipca 2012

Smutek...


Niech cie opuści smutek młoda dziewczyno,
nie może być w twoim sercu.
Wyrzuć złę wspomnienia, wyrzuć złe chwile,
żyj radośnie, uśmiechaj sie i ciesz sie każda chwila która przeżyłaś.
Wyglądasz jak chodzące dobro a takiej istocie nie moze byc smutku,
w jasność jesteś odziana nie wiem czy wiesz?
Kazdy promień słonca odbija sie od ciebie tworząc paletę barw.
Na łące kazdy element nie moze sie równać z twoim uśmiechem który sprawia ze na innych twarzach pojawiają sie inne usmiechy.
Jestes niczym matka ziemia która skupia w sobie dobro, także nie smutaj już bo pojawiają sie burze i huragany,
Kochaj i wiedz ze jestes kochana nie pozwól by mrok zawładnął twoim małym ale jakże ciepłym serduszkiem.
Nie płacz łzami smutki lecz zastanów i pomyśl o dobrych chwilach kiedy juz to zrobisz..
płacz..
placz łzami szczescia...
i pokonaj smutek raz na zawsze.