Welcome from Hell.

O mnie:

Moje zdjęcie
Othłan Ciemności.., Piekło.., Poland
Do wszystkiego podchodzę z pasją. Jestem bardzo skryty i tajemniczy. Na zewnątrz sprawiam wrażenie opanowanego i spokojnego, podczas gdy wewnątrz trawią mnie namiętności, pasje, pożądanie, intensywne emocje, które znajdują ujście w nagłych wybuchach i atakach. Mam skłonność do zagłębiania się w siebie. Trudno przeniknąć moje myśli, plany i zamierzenia. Jestem bardzo wytrzymały i zacięty. Dociekam ukryte przyczyny wszelkich działań ludzkich, również tych najbardziej odrażających. Pociągają mnie mroczne i ciemne strony duszy ludzkiej, a ich znajomość powoduje, że jestem nieufny wobec świata, a po ludziach spodziewam się najgorszego. Śmierć i destrukcja są dla mnie początkiem czegoś nowego, transformacją. Dążę do doświadczania śmierci i nieśmiertelności. W innych wzbudzam skrajne reakcje i intensywne uczucia albo miłości, albo nienawiści. Nigdy nie zapominam doznanych krzywd i zniewag. Mogę mieć skłonność do mściwości, złośliwości, sceptycyzmu.

wtorek, 28 sierpnia 2012

De Amore..


Pojawiła sie postać niewiadomo skąd,
która serce z kamienia zamieniła w gruz.
Wyłaniając sie w swojej pięknej postaci,
zabiła swoim usmiechem...
To co mroczne i złe, przestało istniec,
nie miało znaczenia..
Mroczna postać w srodku zmieniła sie bardziej,
nie była losu skazancem była gwiazda na niebie,
kierowaną przez ów nieznaną postac lsniącą jak złoto.
Tak zaczeła sie przygoda pełna emocji,
wrazliwa jak kwiat lotosu, pełna miłosci.
Dwoje kochanków swoje dzieje zaczyna idąc ku zyciu z wielką siła razenia.
Kwitnąca róza czerwona ich znakiem, uczucie prowadzi sciezke wybiera,
Az w koncu dwoje kochanków umiera.